CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 20, 2009

adui sakitnyer...

adui akitnyer...sakitnyer perut aku mm...mana taknyer dah macam-macam jenis makanan berada di dalam perut aku...sampai rasa gemuk sekejap makan banyak sangat.
bukannya aku nak makan banyak tapi asik pergi rumah sana rumah sinun diaorang hidangkan makan mm..nak taknak kena lah makan ..sama sikit sini sikit sampai kembung lah perut jadinya..

aku beraya balik ke melaka lawat atok aku yang keseorangan sian die...
aku pun dah takda sapa lagi so aku pagi-pagi raya selepas ziarah kubur mak dan ayah aku dan adik-adik teruslah bertolak ke melaka..
alhamdulilah..jalanraya tak jem..mm kalau jem terpaksalah aku singgah beli roti kejap huk3..aku sampai dalam tengahari..
tabik hormat atok aku bagi! bila aku sampai kat depan pintu huk3..
mana taknya atok aku bekas polis trafik jalan bandar di kuala lumpur sewaktu masa dahulu.so aku lah cucu dia yang paling nakal dan sekarang inilah cucu dia yang paling sayang coz..ikut jejak langkah dia..hu2 cam best je dengarkan..yelah banyak-banyak anak atok semuanya separuh jalan masuk rekrut...
ok nanti sambung nak g jaln raya umah sedara jap...

salam...hu..

2 comments:

apaiA4 said...

Bro...betul ke lu orang Melaka..rumah orang Melaka memang tinggi2...memang la tangga di Tangga Batu Bro...apa2 pun wa salute la masa abseiling hari tu...satu je wa nak teringin sangat nak tengok...pakai baju kurung raya boleh ke...mesti cun punya...selamat hari raya bro.maaf zahir dan batin????k

REDZUAN said...

bro apai.. mana lak bro joe pakai baju kurung..
nanti wa arrange terup wanita masukkan nama dia untuk function menari ke atau yang memerlukan dia pakai baju kurung.. hua hua