CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 4, 2009

cuba tengok betul-betul


tengah sedap-sedap aku tengah makan , aku rasa macam ada sesuatu benda yang tengah pandang aku ...rupa-rupanya aku tengok betul-betul ada seekor anjing yang tengah pandang aku..huk3..betul-betul depan meja makan aku pulak tu..mm..potong selera aku nak makan.
rupa-rupanya seekor patung anjing..aku bukannya apa terperanjat ar yelah ni time berbuka puasa so aku rasa semua islam yang datang berbuka..aku tengok akak tu letakkan baby dia atas patung tu sambil tengah mendodoikan baby dia..
mmm..manalah aku nak tahan sebab kakak tu dodoikan anak dia,lidah anjing tu dah lah terjelir keluar so anjing tu macam tengah menghanjing2 kat aku...adoi ai rasa nak sound je akak tu.potong stim aku nak menjamu selera.'kak xda patung bear lain ke nak beli kak'..takkan dia tak tahu..ntahla susah nak citer ar macamni..so aku ak]mik keputusan ambil je gambar dia ..baru tahu dia segan korang tahu dia cepat-cepat makan dan blah dari meja makan dia..
barulah senang nak makan anjing tu dah tak pandang kat aku lagi...hik3

2 comments:

PPT said...

Nasib baik patung anjing.....
Kalau Anjing-San atau Anjing Inggeris macam mana pulak ...

ajoy87NF said...

anjing?
patung ghupernyer..
mcm btul jer...