CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

19 ogos 2009 ( rabu ) hari terakhir
19hb Ogos 2009
Aku rasa aku orang pertama bangun tidur dan siap-siap g mandi semangat nak balik sepertimana semangat nak datang hik3.Aku dan kawan-kawan yang lain buatlah kemaslah apa yang patut..seperti turunkan khemah dan lain-lain.Kami bergotong-royong mengemas dan membersihkan kawasan perkhemahan sebelum meninggalkan ke kem yang harmoni tu..Segala kenangan manis dan pahit sepanjang berada di Pulau Kapas akan aku simpan menjadi kenangan yang abadi..’’cewah ..macam tajuk lagu lah pulak...’’ Aku gembira kerana dapat menghabiskan program ini dengan sempurna sambil dapat berkenalan dengan banyak rakan-rakan baru PLK-PDRM dan DEGREE (full-time).Ini dapat merealisasikan objektif program ini iaitu dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim di antara siswa-siswi,fasilitator dan pensyarah.Aku amat berterima kasih kepada rakan-rakan, fasilitator,pensyarah-pensyarah termasuk Tuan Penasihat 30 % kerana tanpa dorongan,bantuan,tunjuk ajar dan kerjasama daripada mereka kita mungkin tak dapat menjalankan progran ini dengan sempurna dan jayanya. Di akhir bicara ingin saya ucapkan terima kasih kepada EN.HISYAM selaku penasihat di dalam program ini,serta dua orang pensyarah iaitu Encik Ali Kimik [mantan Koordinator PLK-PDRM] dan En Norasrudin (Ketua Program Ijazah Sains Sukan) kerana bersama-sama membantu kami dalam menjayakan explore ini.Terima kasih juga kepada Puan Puziah, Puan Rokaiyah,En.ahmad dan tak lupa juga kepada Cik Zata yang berhempas pulas memasak, mengambil gambar, me...,banyak mer lagi sehingga tak dapat ku paparkan disini.
Tak lupa juga kepada team Alumni yang datang membantu memberikan ilmu dan tunjuk ajar seperti cik Yazilah(lemak manis), saudara Rafsan, Yasir, Elham, Raziff, Mazlin, John, saudari Bebika dan saudari Yus.Daripada PERLU UITM pula fasilitator seperti saudara Dasri, Hafiz, Syam, Amir dan saudari farah.
...TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK DI UCAPKAN YEA...

0 comments: