CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

18 OGOS 2009 ( SELASA ) HARI KE-4
..Keluar je dari hutan aku dapat makan bubur sedap giler siot aku sampai bertambah..dengar cter kak fawziah yang masak..terima kasih kak fawziah.....dan bila bulan-ramadhan ni teringat-ringatlah pulak kat bubur tu leh wat niaga kat bazar ramadhan..hik2 selesai makan aku mandi dan bersiap sedia untuk aktiviti malam pulak...
MALAM BBQ
Aku amik tender kipas bbq bersama-sama dengan beberapa orang yang lain...banyak jugalah menu makan malam itu diantaranya ialah ayam gorang berempah, sotong goreng tepong, nasi goreng cina, sotong panggang, ikan bakar.






Selesai makan aktiviti diteruskan dengan malam kebudayaan yang tak berapa nak budaya..6 kumpulan mempersembahkan persembahan mereka yang ntah ape-ape..termasuk ar kumpulan aku bertajuk “KAYAK GOYANG-GOYANG” ha2 kelakar ar kami tak prepare ape-ape so layan jelah..tamat, terus pergi khemah cepat-cepat nak berkhemas ‘sok nak balik dah yea..yea..tidur...Zzzzzzzzzzzzz......

0 comments: