CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 30, 2009

wui letih memang letih...


salam letih memang tak terkata tapi aku gahkan diri aku juga yelah untuk negara yang tercinta huk3.
aku masuk kem malaysia untuk ke sukan sea tahun ni..entahlah ikut-ikutkan nak je tarik diri untuk tournament ini.yelah aku tak dapat bahagi masa aku belajar dan latihan.
semua kawan-kawan kata 'boleh joe,ko memang boleh buat!' mmmm...dalam hati aku kuatkan je semangat aku.bukan tak tahu coach aku yang made in "CHINA" tu traning dia adui mak ai..bukan nak kata ape banyak player yang betul-betul tak dapat ikut semua banyak yang drop coz tak dapat follow traning.ntahlah termasuklah kawan baik aku pun kena drop.Alhamdulilah aku dapat follow traning dia.tapi yang menjadi masalah kat aku sekarang aku penat.yelah dengan study lagi ,latihan..mmm..kalaw ada arwah mak aku boleh lah aku mengadu penat lelah ni.pada sapa harus aku mengadu..
aku bukan ape aku main bola ni untuk adik-adik aku juga..harap gaji polis mm...bukan kata tak cukup yelah nak bgi makan kat 2 lagi mulut..takpe itu dah jadi tanggungjawab aku..aku terima dengan redha.



- ni gambar coach aku cantik tak dia..
kalaw nak tahu dia mengandung sekarang..mm..kesian dia bawa perut dia ulang alik pasal nak ajar kami main bola..steady ar coach! tq very much.

ni gambar kawan-kawan team malaysia..malaysia boleh->





-picture ni di ambil masa hari raya hari tu.

0 comments: